Co za vás neudělá svatební koordinátorka ?
Publikováno 30.05.2016 v 23:31 v kategorii Deníček nevěsty, přečteno: 369x
Svatební koordinátorka už dnes není považována za přehnaný luxus, který si mohou dovolit jenom nejbohatší páry. Stále je však často považována za něco extra, nebo za někoho, kdo je na svatbě jako bonus.
Se svatební koordinátorkou je nutné se předem dohodnout, na co přesně ji budete potřebovat a jaké služby budou náplní její práce. Ověřte si u ní předpokládanou cenu a upřesněte rozsah jejích povinností.
Tento rozsah je závazný pro obě strany, každý balíček služeb se skládá z několika úkolů, které mají cenu té sumy, kterou jste si s koordinátorkou dohodli.
Jakmile nastane situace, že budete chtít po koordinátorce vymýšlení dekorací, nebo v rámci stylingu pomoc se zasedacím pořádkem, už půjde o služby, které pravděpodobně nebudou v ceně.
Musíte pak počítat s tím, že si koordinátorka nechá tento extra čas a extra úkoly zaplatit.
Pokud to třeba jeden z vašich hostů přežene s alkoholem, číšník upustí sklenice na přípitek, nebo se zjistí, že není dostatek talířků na svatební dort, není povinností koordinátorky jít mýt nádobí, vytírat podlahu, nebo sbírat střepy.
Povinností svatební koordinátorky je sehnat další talíře, poslat uklízečku vytřít podlahu, nebo zajistit, že na střepy nikdo nešlápne, dokud je obsluha neuklidí.
Koordinace se z velké části skládá z delegování úkolů na dodavatele, které mají tu kterou činnost na starosti, z dohledu nad ostatními dodavateli a jejich koordinace, nebo z řešení vzniklých problémů a organizace jejich nápravy.
Úkolem koordinátorky je dohlížet, aby vše klapalo bez problémů, dodržoval se časový harmonogram dne a jeho logistika.
Toto všechno tak spadá pod její režii a vám nezbývá, než ji za tento servis náležitě odměnit. Je to dobrá investice, protože vy si tak po celou tu dobu můžete bezstarostně užívat svůj svatební den! :-)
Zdroj: www.vse-o-svatbe.cz
Komentáře
Celkem 0 komentářů